Cari

The Web Ask Diperantauan

Monday, September 12, 2011

Database KKM 2011


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Post kali ini ditujukan khas buat dalam semua yang dalam bidang kesihatan ,perubatan, kejururawatan , farmasi,kesihatan bersekutu,sama ada dari kajian,perkhidmatan kesihatan,pendidikan atau sesiapa sahaja yang berminat dalam bidang kesihatan.

Semasa dalam pengajian kesihatan,penulis ada mengumpulkan hampir kesemua Clinical Practice Guideline (CPG) KKM,juga beberapa garis panduan juga bersumberkan KKM,serta kajian-kajian yang dilakukan oleh KKM dalam meningkatkan mutu perkhidmatan mereka.Setelah beberapa hari mengumpulkan dan mengupdate semula kesemua data itu hari ini penulis ingin berkongsikan kepada anda semua supaya ia dapat dimanfaatkan untuk kita bersama.insyaallah.

Dikesempatan ini juga penulis ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada UiTM khasnya fakulti farmasi bersama seluruh staffnya dan pensyarah,pihak kebudayaan UiTM En Razak Kawiah yang umpama bapa ke-2 penulis,Bacth 7-11 UiTM farmasi,senior dan juga junior,Sophys,sas ,Ahli-ahli dotarization, Gfrens konvo,KKbians,Pharmaniaga lifescience,Alpha pharmacy selangor,Alumni 88 STJ,Ajmal dan semua yang telah berjasa secara langsung dan tidak langsung selama tempoh pembelajaran penulis.Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan.

anda boleh download sendiri di laman KKM sini (terlalu banyak untuk di download satu/satu) atau download terus dari  database penulis (sekaligus semua CPG dan buku2 lain).dibawah ini.

goodluck semua..


p/s
-pengguna broadband tidak digalakan mendownload ia kerana akan menghabiskan threshold anda,gune lah streamyx or unifi kawan-kawan anda.
-file tersebut dilengkapi password iaitu "sayahensem" "uitmdihatiku" sebagai tanda ingatan jasa UiTM terhadap penulis.
-jangan lupe hit butang like ataupun shared supaya ianya dapat dikongsikan bersama rakan-rakan yang lain
-sesiapa yang sudi mempromote file tersebut sangatlah dialu-alukan
-penggunaan adobe reader tidak digalakkan,gunelah foxxit reader boleh bukak tab dan lebih stable (download sini) 
-gune "control+F dan taip key pencarian" anda semasa membuat pembacaan atau rujukan
-download sebelum tidur supaya tidak melambatkan pengguna lain dirumah anda,unless anda "unifi 20mb"
-kepada pelajar-pelajar belajar rajin tau !!!

 sapesapri

3 comments:

  1. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh terbaekkk!! thanks wakkk! mari2 kte study sesame hehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih kepada KKM,profesional body,specialist,researcher lecturer yang x tido malam untuk menghasilkan rujukan-rujukan nih,JOM STUDY Mar !!

    ReplyDelete